reklama

Kus drôtu je viac ako mobil

V piatok som sa vracal domov z práce s tým, že si v kľude pozriem našich s Fínskom. Vybral som schránku plnú inzerátov a zavolal si výťah. Vyrazil na ôsme poschodie. No bohužiaľ som dvere výťahu neotvoril. Zasekli sa. Tak som zmáčkol gombík na prízemie v domnení, že na prízemí dvere otvorím a prejdem do iného výťahu. Bohužiaľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nikdy som sa vo výťahu nezasekol. Scény z filmov sú oproti tomu, čo sa so mnou dialo, úplne nič. V jednej ruke notebook, v druhej nákup. Našťastie som mal mobil a našťastie som bol vo výťahu, ktorý nebol zničený. Našiel som číslo na poruchy a zavolal. Pani na druhej strane chcela moje meno, číslo a až potom mi povedala, že posiela chlapov. Zložila.

A začali neskutočne dlhé minúty a sekundy. Normálne som sa bál. Hlavou mi začali prechádzať všetky možne životné situácie, ktoré som zažil. Keď som v myšlienkach prežil celý svoj život, prešli sotva 3 minúty. Vedel som, že musím len čakať a že nič nezmením. Tá bezmocnosť bola šialená. My chlapi sme predsa záchrancovia sveta a zrazu nemôžem nič urobiť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po strašných 20 minútach prišli dvaja chlapi v montérkach. Strčili medzi dvere a zárubňu výťahu dlhý drôt a za sekundu otvorili dvere. Miesto toho, aby som sa tešil svojmu vyslobodeniu, bol som na seba naštvaný. To som tak neschopný niečo vo výťahu vymyslieť a otvoriť si dvere sám? Veď to bolo také jednoduché!! Kus drôtu!

Ivo Masný

Ivo Masný

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Amatérsky muzikant, zvukár a DJ. Ale som použiteľný v bežnom živote, viem si dokonca aj žiarovku vymeniť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu